Justice League vs the Fatal Five (2019)

Animatie / Actie

geregisseerd door Sam Liu
met de stemmen van Diane Guerrero, Tara Strong en Noel Fisher

Superman, Batman en Wonder Woman moeten een oplossing vinden om het door de tijd reizende trio Mano, Persuader en Tharok tegen te houden. Die zijn namelijk Metropolis aan het terroriseren en op zoek naar Green Lantern, omdat ze haar nodig hebben om hun resterende partners (Emerald Empress en Validus) te bevrijden. De Justice League vindt echter hulp op een onverwachte plaats.

geen 87 maar 77 minuten