Mrs. Wilson (2018)

Verenigd Koninkrijk
Biografie / Drama
180 minuten (miniserie, 3 delen)

geregisseerd door Richard Laxton
met Ruth Wilson, Iain Glen en Keeley Hawes

1963. Alison Wilson denkt dat ze gelukkig getrouwd is met Alec. Wanneer Alec plotseling overlijdt en er een vreemde vrouw op de stoep staat met de boodschap dat zij de echte mevrouw Wilson is, staat het leven van Alison op zijn kop. Alison is vastberaden de validiteit van haar huwelijk te bewijzen, maar raakt verstrikt in een wereld die bol staat van de schrikbarende geheimen.

avatar van Gish
Mooie BBC mini-serie gebaseerd op een waar en bijzonder verhaal. Mooie rol van Ruth Wilson, als altijd geweldig. Op BBC First kun je hem oppakken. Aanrader.