Chamboultout (2019)

Alternatieve titels: No Filter | La Course de la Mouette

Frankrijk

geregisseerd door Eric Lavaine
met Alexandra Lamy, José Garcia en Michaël Youn

Béatrice, een levendige, mooie vrouw van in de veertig, heeft een boek geschreven waarin het verhaal van haar nieuwe leven met haar echtgenoot Frédéric wordt verteld. Na een scooterongeluk is Frédéric de afgelopen vijf jaren blind en dat heeft grote bijwerkingen gehad: hij zegt alles op een totaal onvoorspelbare manier, zonder te filteren. Het is de zomer en het stel vertrekt met hun kinderen en vriendengroep naar het Baskenland. Frédéric is niet de enige die geen filters heeft.