Welcome to Sodom (2018)

Oostenrijk
Documentaire

geregisseerd door Florian Weigensamer en Christian Krönes
met Mohammed Abubakar, Awal Mohammed en Kwasi Yefter

Op deze vervuilde en gevaarlijke plek werken en leven meer dan 6000 mannen, vrouwen en kinderen. Zij noemen het Sodom, naar de verdorven stad uit de Bijbel. Maar ondanks het apocalyptische karakter van deze afvalstad, is het einde der tijden hier niet nabij: de plek groeit gestaag en biedt een inkomen voor de allerarmsten.

avatar van de grunt
En de Jessias maar preken..