Das Schönste Mädchen der Welt (2018)

Alternatieve titel: The Most Beautiful Girl in the World

Duitsland
Komedie / Romantiek

geregisseerd door Aron Lehmann
met Aaron Hilmer, Damian Hardung en Luna Wedler

Cyril valt hals over kop voor het nieuwe meisje in zijn klas. Roxy is prachtig en ze is cool. Maar er is een probleem. Cyril is vreselijk onzeker, omdat hij een vrij grote neus heeft. En terwijl hij liedjes schrijft voor en over zijn geliefde, is hij te verlegen om haar te laten weten dat deze de zijne zijn en doet alsof ze zijn geschreven door de knappe Rick, waarvan hij veronderstelt dat Roxy die moet bewonderen.