Saving Zoë (2019)

geregisseerd door Jeffrey G. Hunt
met Laura Marano, Vanessa Marano en Giorgia Whigham

Een jaar na de moord op haar oudere zus Zoë zijn voor Echo nog niet alle wonden geheeld. Ze poogt sterk te blijven, maar krijgt weinig steun van haar ouders die ofwel aan de antidepressiva zitten ofwel opgeslorpt worden door het werk. Echo begint aan een nieuw schooljaar en ontvangt van Zoë's oude vriendje een cadeau: haar dagboek. Aanvankelijk aarzelend om Zoë's gedachten te lezen, wordt Echo steeds meer in beslag genomen door het geheime leven van haar zus.

avatar van AniSter
Die zusjes Marano toch. Voor tieners een ontzettend spannende film natuurlijk. Haha, so for me too!!
Geen hoogstandje, maar voor anderhalf uur toch prima geamuseerd. Dus voor deze middenmoot een midden beoordeling.

avatar van macrobody
Helemaal niet slecht maar het gaat wel traag allemaal. Tegen de tijd dat we wat pikante beelden te zien krijgen is de film bijna afgelopen. Jammer.