Jekabs, Mimmi un Runajosie Suni (2019)

Alternatieve titels: Jacob, Mimmi and the Talking Dogs | Jacob, Mimmi en de Pratende Honden | Jēkabs, Mimmi un Runājošie Suņi

Letland / Polen
Animatie / Avontuur

geregisseerd door Edmunds Jansons

Jacob woont in de stad en droomt ervan later een architect te worden, net als zijn vader. Als die een keer op een lange zakenreis moet gaan, wordt Jacob ondergebracht bij zijn oom en ex-piraat Eagle en zijn bazige nichtje Mimmi in Maskachka. Zijn verblijf daar blijkt minder vervelend dan dat hij had gedacht.

Vanaf 12 februari 2020 in de bioscoop (Periscoop Film)