Seven in Heaven (2018)

Horror / Sciencefiction

geregisseerd door Chris Eigeman
met Travis Tope, Haley Ramm en Gary Cole

Jude is een rustige jongen van zestien jaar. Samen met zijn vriend Kent begeeft hij zich naar het huis van hun vriend David, omdat hij een feestje geeft. Jude en David vervelen zich en besluiten het huis te verkennen. In een kast in de grote slaapkamer ontdekken de twee speelkaarten waarop naakte vrouwen zijn afgebeeld. Ze komen op het idee er een vreemd spelletje mee te spelen.

avatar van Spartaan1986
Een beetje vreemd, maar wel lekker. Mysterieuze Sciencefiction film ((horror is het naar mijn mening niet) met een grotendeels jonge cast die het naar behoren deden. Echt heel spannend of eng wordt het nooit en het blijft allemaal behoorlijk braaf maar het oogt erg sympathiek en verfrissend. De 94 minuten vliegen voorbij.

Kleine 3*

avatar van mixmaster
Spartaan1986 schreef:

Kleine 3*

Helemaal mee eens !

avatar van knusse stoel
Meer een SF-film dan horror, ondanks dat het nu en dan wel iets die kant uit neigt. Toch viel deze film ons enigszins tegen vanwege het beetje verwarde verhaal wat je toch zelf goed moet volgen, daarmee de clou vindend. Ook het einde had men anders mogen maken wat ons betreft.
Toch was hij boeiend genoeg om uit te kijken en met een tevreden gevoel naar bed toe te gaan.
Een 6+.

Best aardig en inderdaad de minuten vliegen om.

avatar van umbra
Hou er hier toch andere mening op na, ik vond hem juist boring int kwadraat, 0 spanning, mja daar staat of valt zo'n film toch mee Heb hem echt met ontzettend veel moeite uitgekeken *geeuw*