Le Grand Bal (2018)

1 stem

Frankrijk
Documentaire

geregisseerd door Laetitia Carton

Dit is het verhaal van een bal. Een enorm bal. Elke zomer komen meer dan tweeduizend mensen uit heel Europa samen gedurende zeven dagen en zeven nachten, om te dansen op het platteland van Frankrijk. Een vrolijke menigte mannen en vrouwen van alle leeftijden, die verschillende talen spreken, beginners, virtuozen, enthousiastelingen. Een menigte die laat zien hoe anders het is als we elkaar in de ogen durven aan te kijken, als we elkaar durven aan te raken.