The Cry (2018)

Verenigd Koninkrijk
Drama / Mystery
226 minuten (miniserie, 4 delen)

geregisseerd door Glendyn Ivin
met Jenna Coleman, Ewen Leslie en Asher Keddie

Joanna en Alistair zijn jonge ouders die van Schotland naar Australië reizen. Niet alleen om familie te bezoeken, maar ook om de voogdij van Chloe, de dochter die Alistair met zijn ex-vrouw Alexandra kreeg, aan te vechten. Maar wanneer het stel van Melbourne naar Geelong rijdt, verdwijnt hun baby Noah. Vanaf dat moment wordt ze het vuur na aan de schenen gelegd door de politie en worden ze het middelpunt van aandacht van de media. Intussen heeft dit een vernietigende uitwerking op hun huwelijk en hun mentale gemoedstoestand. Vooral wanneer ze een doelwit worden op social media en Joanne besluit om onder een valse naam mee te doen aan de online discussies.

• vanaf 14 juni te koop op dvd