The Fight (2018)

Verenigd Koninkrijk
Drama / Sport

geregisseerd door Jessica Hynes
met Jessica Hynes, Rhona Mitra en Shaun Parkes

Tina woont in een rustige badplaats, maar haar leven is alles behalve kalm. Haar moeder dreigt haar vader te verlaten, haar dochter wordt gepest en zij en haar man Mick proberen met veel moeite de ballen in de lucht te houden met hun drie kinderen en op hun werk. Vastbesloten trekt Tina haar vechthandschoenen aan en ze zet de letterlijk de stap in de boksring om haar angsten te overwinnen en haar eigenwaarde te vergroten. Maar heeft ze wat nodig is om haar familie te redden en als overwinnaar uit de strijd te komen?