Le Jour Où J'ai Brûlé Mon Coeur (2018)

Alternatieve titel: Watch Me Burn

Frankrijk

geregisseerd door Christophe Lamotte
met Michaël Youn, Camille Chamoux en Clément Manuel

De 16-jarige Jonathan, tot het uiterste getergd na maanden van aanhoudende pesterijen op school, probeert zelfmoord te plegen door zichzelf in brand te steken. Hij overleeft zijn wanhoopsdaad, maar zweeft met bijzonder ernstige brandwonden tussen leven en dood. De ouders van Jonathan zijn helemaal van de kaart. Zij wisten niets van het stilgehouden leed van hun zoon. De leerkracht van Jonathan opent dan weer een onderzoek naar de pesterijen.