Instrument of War (2017)

Drama / Oorlog

geregisseerd door Adam Thomas Anderegg
met Jack Ashton, Elliot James Langridge en Daniel Betts

De Tweede Wereldoorlog is in volle gang. Clair Cline is een Amerikaanse piloot van een B-24-bommenwerper. Als hij ergens in Noord-Duitsland wordt neergeschoten, komt hij terecht in een gevangenenkamp. Daar begint voor hem een ander soort oorlog. Samen met zijn medegevangenen moet hij niet alleen een manier vinden om te overleven, maar ook om hun gevangenschap te overstijgen.