L'État Sauvage (2019)

Frankrijk
Western

geregisseerd door David Perrault
met Alice Isaaz, Kevin Janssens en Déborah François

Wanneer de Amerikaanse Burgeroorlog uitbreekt wordt een Frans gezin gedwongen hun huis in Missouri te ontvluchten en terug te keren naar Parijs. Edmond, de patriarch, wordt vergezeld door zijn vrouw Madeleine, hun drie dochters Esther, Justine en Abigaelle en hun dienstmeid Layla. Esther voelt zich sterk aangetrokken tot de voormalige huurmoordenaar Victor die de groep begeleidt. Wanneer zijn verleden hem inhaalt zorgt dit voor frictie binnen de groep.

Heeft er al iemand info of deze film een Belgische verdeler heeft gevonden?