Don't Open Your Eyes (2018)

Drama / Horror

geregisseerd door Dmitry Yun
met Tom Kemnitz Jr., Gergana Mellin en Jamie Carroll

Een apathische verpleger neemt een baan aan. Hij moet voor een mysterieuze oude man zorgen en trekt bij hem in. Na een tijdje komt de verpleger erachter dat hij een duistere connectie heeft met de man. Hij raakt betrokken bij sinistere zaken.

avatar van Pazmaster
Ik vond het zo slecht nog niet. Het verhaal is wel wat traag en heeft een hele lange opbouw. Maar de cast doet het helemaal niet verkeerd en er komt langzamerhand wel wat spanning in. Het einde vond ik niet helemaal geslaagd, daar had meer in kunnen zitten, maar het sfeertje is best oké. Een nipte voldoende.