Don't Open Your Eyes (2018)

Drama / Horror

geregisseerd door Dmitry Yun
met Tom Kemnitz Jr., Gergana Mellin en Jamie Carroll

Een apathische verpleger neemt een baan aan. Hij moet voor een mysterieuze oude vrouw zorgen en trekt bij haar in. Na een tijdje komt de verpleger erachter dat hij een duistere connectie heeft met de man. Hij raakt betrokken bij sinistere zaken.

avatar van Pazmaster
Ik vond het zo slecht nog niet. Het verhaal is wel wat traag en heeft een hele lange opbouw. Maar de cast doet het helemaal niet verkeerd en er komt langzamerhand wel wat spanning in. Het einde vond ik niet helemaal geslaagd, daar had meer in kunnen zitten, maar het sfeertje is best oké. Een nipte voldoende.

avatar van Sylvia_1990
Gigantisch trage film. Vervelend in hoofdstukken verdeeld. Het einde heb ik niet eens kunnen zien want ik was er gewoon van in slaap gevallen.

avatar van 606
Oude man? Het is een oude vrouw Agnes.