Take Point (2018)

Zuid-Korea
Actie

geregisseerd door Byung-woo Kim
met Jung-woo Ha, Sun-kyun Lee en Jennifer Ehle

In 2024 worden er nieuwe Amerikaanse presidentsverkiezingen gehouden. Op de dag dat dit gebeurt beginnen Ahab (HA) en zijn team elite-huursoldaten aan een geheime CIA-missie om de Noord-Koreaanse minister van strijdkrachten te ontvoeren in een ondergrondse bunker onder de Koreaanse Gedemilitariseerde Zone (DMZ). Ze raken echter gevangen in een hevig vuurgevecht, waardoor de spanningen escaleren tot aan de rand van de Derde Wereldoorlog.