Ma-Yak-Wang (2018)

Zuid-Korea
Misdaad / Drama

geregisseerd door Min-ho Woo
met Song Kang-Ho, Cho Jung-Seok en Doona Bae

In Busan in de jaren 70 is Lee Doo-sam werkzaam als een drugssmokkelaar. Hij heeft zich jarenlang opgewerkt in het wereldje en een imperium opgebouwd. Hij krijgt echter af te rekenen met de officier van justitie Kim In-goo die er alles aan doet om Lee Doo-Sam neer te halen.

avatar van 606
Zin in

avatar van Elchapo
Langdradig en geen actie,en ook nog een rommelig verhaal.mijn advies: skippen maar....1 star.

avatar van 606
Elchapo schreef:
moet het dan maar altijd met actie zijn? Je keek de film met een verkeerde verwachting. Er staat ook geen actie bij. Dit is een prima opbouwende misdaad film die mooi zijn tijd neemt om een verhaal te vertellen.

avatar van Elchapo
606 schreef:
ik zie dat je in je lijst ook een maffia film type liefhebber bent net als ik.je hebt gelijk dat ik deze film ben 'ingestapt' met het idee een wat meer typische maffia film te gaan zien.dit was echter totaal niet het geval,vandaar mijn teleurstelling in deze......maar nogmaals áls er dan geen bloedige afrekeningen te zien zijn,dan op zijn minst een boeiend verhaal.nou op dat punt verschillen wij dus van mening,want ik vond het verhaal hier saai tot en met.dat jij er toch van genoten hebt is toch prima