The Sisterhood (2019)

Canada
Thriller

geregisseerd door Jean-François Rivard
met Claire Coffee, Lisa Berry en Siobhan Murphy

Ashley Shields is een jonge vrouw die in een lastige periode zit: ze heeft huwelijksproblemen, kreeg geen promotie op haar werk, en verloor haar moeder. Jasmine, de zus van Ashley, neemt haar mee naar een vrouwengroep die zichzelf "The Sisterhood" noemt. Ashley is onder de indruk van de vrouwen en voelt zich gemotiveerd haar leven positief te veranderen. Maar al snel blijkt dat zij daarvoor een hoge prijs moet betalen.