The Wolf Hour (2019)

Verenigd Koninkrijk / Verenigde Staten
Drama / Mystery

geregisseerd door Alistair Banks Griffin
met Naomi Watts, Jennifer Ehle en Emory Cohen

In de jaren 60 was June een bekende activiste binnen de tegencultuur. Een decennium later slijt ze haar eenzame dagen in haar appartement in de Bronx waar ze zichzelf helemaal afsluit van de buitenwereld. Wanneer ze uit haar raam kijkt, ziet June hoe geweld steeds meer de overhand neemt en er een gespannen sfeer heerst in de stad. June zelf wordt ook onrustig, wanneer ze lastiggevallen wordt door een onbekende.

Malick
Waar blijft die trailer? Het debuut van Alistair Banks Griffin was intrigerend.

avatar van McSavah
Inderdaad, erg benieuwd naar!

Trailer (Apple)

Ik kan 'm vreemd genoeg nog niet vinden op YouTube.

kappeuter schreef:
Trailer (Apple)

Ik kan 'm vreemd genoeg nog niet vinden op YouTube.

Goeie Apple Trailer zeg.... ben zeer benieuwd hier naar.....bedankt...to be continued

avatar van AniSter
Ik weet echt niet wat ik hier van moet vinden. Naomi zet hier zeker een geweldige prestatie neer en daar heb ik alles mee gezegd. Voor de rest erg saai, weinig spanning. Dus veel drama en weinig thriller. Geen hoge waardering van mij.

avatar van Onedin
Best een intrigerend verhaal moet ik zeggen.
Erg traag dat wel,maar heb me best vermaakt met de film.

avatar van filmkul
Redelijk drama en zeker geen thriller. Het verhaal is beperkt en knap om daar een film mee te vullen. Griffin slaagt er toch best aardig in. Zoals gezegd, verwacht geen spannende thriller, want dat is het totaal niet. Een kalm, rustig en soms wat saai drama, echter blijft de film boeien tot het eind. Dat komt met name door het prima acteerwerk van Watts. Het einde geeft stof tot nadenken. Niet voor iedereen even toegankelijk. 3.0/3.5

avatar van Brabants
The \wolf Hour is een film waarin Naomi Watts fenomenaal acteerwerk levert in wat in essentie een vreselijk verhaal is. Zij doet het zo goed als ze kan met dit ietwat teleurstellende script. Het is veelal drama voor een hoofdpersoon waarvan we te weinig weten om er een band mee te kunnen opbouwen. Vrij essentieel als je weet dat de film enkel op de flat afspeelt met enkel deze protagonist. Knap van Watts dat dus zeker.

avatar van Noodless
Matige film die toch nipt een voldoende haalt door mijn favoriete actrice die hier weer een sterke rol neerzet. Het verhaal stelt echt teleur en biedt veel te weinig ondanks het gegeven. Eerlijk gezegd was het een andere actrice geweest , dan zou het hoogstwaarschijnlijk een onvoldoende geweest zijn. 5/10