Only (2019)

Sciencefiction

geregisseerd door Takashi Doscher
met Freida Pinto, Leslie Odom Jr. en Chandler Riggs

Een komeet zorgt ervoor dat een mysterieus virus de wereld wordt ingestuurd. Vrouwen die besmet raken zullen sterven. Een jong koppel verschanst zich in hun appartement - zowel voor de ziekte als voor de barbaarse mannen die op de overgebleven vrouwen jagen. Uiteindelijk moeten ze hun plekje verlaten om voor een laatste keer de chaos buiten te trotseren. Hun relatie wordt op de proef gesteld.

• Vanaf donderdag 16 april in de bioscoop

avatar van schumacher
Slechte film.
Echt saai, maar echt mega saaiiiiiii.
Veel gebeurt er ook niet, boeide van geen kanten, noppes.