The Queen of Hollywood Blvd (2017)

1 stem

Misdaad / Drama

geregisseerd door Orson Oblowitz
met Rosemary Hochschild, Ana Mulvoy-Ten en Ella Thomas

De trotse eigenaresse van een stripclub in Los Angeles raakt op haar zestigste verjaardag in de problemen. Ze heeft namelijk nog een oude schuld van vijfentwintig jaar geleden bij de maffia openstaan. Dit leidt haar naar een pad van geweld en wraak door de onderwereld van Los Angeles.

Aardige film waarin de eigenaresse van een strip club nog een schuld te betalen heeft. Het verhaal van deze wraakfilm stelt niet al te veel voor en allemaal al eens eerder gezien. Maar de film heeft wel een fijne sfeer die bepaald wordt door het tempo, de muziek en het locatiewerk. Ook Rosemary Hochschild doet het prima in de titelrol.