The Best of Dorien B. (2019)

België
Komedie / Drama

geregisseerd door Anke Blondé
met Kim Snauwaert, Jelle De Beule en Katelijne Verbeke

Dorien (37) heeft alles om gelukkig te zijn: een charmante en succesvolle man, twee schattige kinderen en een goed draaiende dierenartsenpraktijk. Maar wanneer ze haar moeder betrapt op jarenlang overspel, haar man te close blijkt te zijn met een collega en ze bovendien een knobbeltje in haar borst ontdekt, dreigt ze de controle te verliezen. Hoog tijd om alles op een rijtje te zetten. Heeft ze wel de juiste keuzes gemaakt? Is dit het leven waar ze van gedroomd had?