Christmas Wonderland (2018)

1 stem

Romantiek

geregisseerd door Sean Olson
met Emily Osment, Ryan Rottman en Kelly Hu

Heidi verliet het kleine dorpje Pleasant Valley met de droom ooit een beroemde schilder te worden. Ze nam echter een baan aan in een galerij en zette daarom haar eigen droom tijdelijk stop. Over een week zal er op de galerij een groot kerstfeest plaatsvinden. Heidi keert terug naar Pleasant Valley, omdat ze op haar neefje en nichtje moet passen. Al vlug loopt Heidi een oude vlam tegen het lijf.