Månelyst i Flåklypa (2018)

Alternatieve titels: Louis & Luca - Mission to the Moon | Solan & Ludvig - Månelyst i Flåklypa | Solan & Ludwig Gaan naar de Maan

1 stem

Noorwegen
Animatie / Familie

geregisseerd door Rasmus A. Sivertsen
met de stemmen van Kari Ann Grønsund, Trond Høvik en Per Skjølsvik

In de internationale wedloop naar de maan wordt de Noorse missie geleid door de briljante uitvinder Reodor uit het dorp Flaklypa. Wat zou er met Nolan de Ekster als de dappere astronaut mis kunnen gaan? Best een beetje, eigenlijk - tijdens de gedurfde missie worden geheime passagiers ontdekt, verborgen agenda's onthuld en niets lijkt te werken zoals gepland. Nolan en zijn vriend Louis de Egel komen enkele verrassingen tegen tijdens hun reis naar de maan.

Vanaf 10 oktober 2019 in de bioscoop (Just Film Distribution)

avatar van John Milton
Ik ben normaal niet zo van de familiefilms, maar qua animatie vind ik dit wel erg leuk.