Sonu Ke Titu Ki Sweety (2018)

Alternatieve titels: Sonu's Titu and Titu's Sweety | S.K.T.K.S.

India
Komedie / Romantiek

geregisseerd door Luv Ranjan
met Kartik Aaryan, Nushrat Bharucha en Sunny Singh Nijjar

Sonu en Titu zijn jeugdvrienden. Titu is altijd een naïeve minnaar geweest, die gemakkelijk verliefd wordt en Sonu heeft steeds moeten ingrijpen om hem te redden. Nu heeft Titu de perfecte vrouw ontmoet en wil met haar trouwen. Sonu twijfelt echter opnieuw of dat wel een goede beslissing is. Hij probeert hun romance te saboteren en er ontstaat een heftige ruzie tussen Sonu en Sweety.