Le Gendre de Ma Vie (2018)

Frankrijk

geregisseerd door François Desagnat
met Kad Merad, Pauline Etienne en Julie Gayet

Stéphane en Suzanne zijn ouders van drie jonge meiden, maar Stéphane is ongelukkig omdat hij nooit een zoon heeft gehad en daar altijd van heeft gedroomd. Om deze frustratie weg te werken, fixeert hij zich op zijn schoonzoon en die valt bij hem meer in de smaak dan bij zijn dochters. Alexia, zijn jongste dochter, besluit op een dag om Thomas, een rugbyspeler en het nieuwe idool van haar vader, te verlaten. Ze knoopt een relatie aan met een jonge dokter. Stéphane kan dit niet aanvaarden.