Socrates (2018)

Brazilië

geregisseerd door Alex Moratto
met Christian Malheiros, Tales Ordakji en Caio Martinez Pacheco

Socrates is een 15-jarige jongen die ondanks zijn leeftijd al vroeg volwassen is. Zijn leven in São Paulo wordt veel moeilijker, nadat hij zijn moeder dood in haar bed aantreft. Nadat hem is beloofd dat hij zijn moeder kan cremeren nadat haar doodsoorzaak is vastgesteld, probeert hij door te gaan met zijn leven. Hij zit diep in de schulden en heeft een baan nodig om de huur te betalen. Socrates heeft deze strijd niet eerder gestreden. Terwijl hij zijn eerste baantje heeft, raakt hij in contact met een jongen met problemen en raakt hij verliefd.