Alles Ist Gut (2018)

Alternatieve titel: All Is Good

Duitsland

geregisseerd door Eva Trobisch
met Aenne Schwarz, Andreas Döhler en Hans Löw

De zwager van Janne's nieuwe baas gaat tegen haar wil met haar naar bed. Ze verbergt het incident en gaat door alsof er niets is gebeurd. Maar haar zwijgen heeft consequenties, niet alleen voor de liefde die ze voelt voor haar vriend Piet.

Zag net de titel op Netflix...Zo te lezen een zeer mager verhaal Relatie gezeur.. ik twijfel.. Wie raadt mij de film aan??

avatar van 93.9
Realistisch Duits drama.
Goed acteerwerk, maar nergens echt memorabel

Redelijk goede dramatische film.
Ik hou wel van de Duitse film van de laatste jaren, maar dan wel vooral films die handelen over het oorlogsverleden, waar ze overigens heel goed en waarheidsgetrouw in zijn.
Deze film kon me maar matig boeien, het onderwerp lag me niet zo, maar er werd wel goed geacteerd.

Jeetje wat een slechte en langzame film. Misschien realistisch verhaal, maar dat kan beter in een film. Het einde is ook raar.