The Princess Switch (2018)

Romantiek

geregisseerd door Mike Rohl
met Vanessa Hudgens, Sam Palladio en Alexa Adeosun

In de week voor Kerstmis ruilt de hertogin van Montenaro genaamd Margaret van plaats met de lookalike Stacy, een Amerikaanse afkomstig uit Chicago. De zaken worden ingewikkeld wanneer Margaret met een beetje hulp van magie verliefd wordt op de collega van Stacy. Laatstgenoemde valt dan weer voor de verloofde van Margaret.

avatar van schumacher
Zeer vermakelijke feelgood movie.
Uiteraard onrealistisch maar het is film dus in film kan alles .
Geen seconde verveeld, voorspelbaar einde zoals bij de meeste films het geval het.
Verhaal was uiteraard niet hoogstaand maar wel leuk gevonden, acteurs deden het heel goed.

avatar van mikey
schumacher schreef:
Uiteraard onrealistisch maar het is film dus in film kan alles
Lijkt anders verdacht veel op the parent trap. Van wat ik ervan zag een afgekloven concept met een hoogst irritante soundtrack van belletjes en andersoortig kerstgeluidjes. WIlde het een kans geven omdat de onbehoorlijke regisseur ooit een postapo-girls in prison softporno film wist te maken die het daglicht letterlijk niet kon verdragen.

avatar van schumacher
mikey schreef:

Tgoh: mijn score is wel wat te hoog ze een 3 of 3.5 was beter geweest maar als ik me niet zitten vervelen heb dan geef ik altijd wat meer .

avatar van mjk87
Vermakelijke film, vooral door en stralende en goede Hudgens, die ook prima weerwerk van de andere fijne sympathieke acteurs krijgt. De film is oerdegelijk qua opbouw (en met zo'n vroegwijs kind erbij) en is daardoor niet altijd even boeiend, maar de acteurs maken de film tot een voldoende. Leuk sfeertje, prima locaties en een en ander voelde oprecht. Ik zit zelf nog niet in de kerstsfeer, maar ik kon deze zoete bom al best goed hebben nu. 3,0*.

avatar van GGG
GGG
Erg genoten van de The Princess Switch. Leuke kerstfilm

Ben gek op Feel good movies, maar op de 1 of andere manier vond ik deze film een beetje irritant.
Verder lekker zwijmelen zoals het hoort, maar niet echt 1 om volgend jaar weer te kijken.

avatar van BlueJudaskiss
Vriendelijke kerstfilm met een uitstekende dubbelrol van Vanessa Hudgens. Ik ga zo langzamerhand toe moeten geven dat de tv-kerstfilms leuker zijn dan ik dacht, en deze film is daar een van de oorzaken van.

avatar van IH88
"Christmas wishes have been known to come true."

Prima kerstfilm. Vooral het energieke acteerspel van Vanessa Hudgens werkt aanstekelijk, en ze heeft zichtbaar plezier in het spelen van twee verschillende rollen. Als je originaliteit en onvoorspelbaarheid wilt dan zal je weinig plezier beleven aan The Princess Switch, maar ik denk dat niemand daarvoor naar een kerstfilm gaat kijken. Sneeuw, romantiek, sympathieke acteurs, zoetsappige liedjes, een feel good einde en natuurlijk New York als één van de locaties. The Princess Switch heeft het allemaal.

Tja, je moet toch wat met Kerstmis. Dus deze maar ‘ns geprobeerd. Het leek soms alsof je door een verzameling kerstkaarten aan het bladeren was. Het viel niet mee om het einde te halen. Volgend jaar met Kerstmis toch maar iets anders uit de hoek zoeken.

edl
Leuke film. Zo zoet dat je tanden er vanzelf uitvallen.