ad
  • 8.112.768 stemmen

The Princess Switch (2018)

Romantiek | 101 minuten

Genre: Romantiek

Geregisseerd door: Mike Rohl

Met onder meer: Vanessa Hudgens, Sam Palladio en Alexa Adeosun

Releasedatum: 16 november 2018

• Netflix Bekijk via Netflix

Over The Princess Switch

In de week voor Kerstmis ruilt de hertogin van Montenaro genaamd Margaret van plaats met de lookalike Stacy, een Amerikaanse afkomstig uit Chicago. De zaken worden ingewikkeld wanneer Margaret met een beetje hulp van magie verliefd wordt op de collega van Stacy. Laatstgenoemde valt dan weer voor de verloofde van Margaret.

imageimageimageimageimage

Kevin Richards

Frank De Luca

avatar van schumacher

schumacher

Zeer vermakelijke feelgood movie.

Uiteraard onrealistisch maar het is film dus in film kan alles .

Geen seconde verveeld, voorspelbaar einde zoals bij de meeste films het geval het.

Verhaal was uiteraard niet hoogstaand maar wel leuk gevonden, acteurs deden het heel goed.

avatar van mikey

mikey

schumacher schreef:

Uiteraard onrealistisch maar het is film dus in film kan alles

Lijkt anders verdacht veel op the parent trap. Van wat ik ervan zag een afgekloven concept met een hoogst irritante soundtrack van belletjes en andersoortig kerstgeluidjes. WIlde het een kans geven omdat de onbehoorlijke regisseur ooit een postapo-girls in prison softporno film wist te maken die het daglicht letterlijk niet kon verdragen.

avatar van schumacher

schumacher

mikey schreef:

Tgoh: mijn score is wel wat te hoog ze een 3 of 3.5 was beter geweest maar als ik me niet zitten vervelen heb dan geef ik altijd wat meer .

avatar van mjk87

mjk87

Vermakelijke film, vooral door en stralende en goede Hudgens, die ook prima weerwerk van de andere fijne sympathieke acteurs krijgt. De film is oerdegelijk qua opbouw (en met zo'n vroegwijs kind erbij) en is daardoor niet altijd even boeiend, maar de acteurs maken de film tot een voldoende. Leuk sfeertje, prima locaties en een en ander voelde oprecht. Ik zit zelf nog niet in de kerstsfeer, maar ik kon deze zoete bom al best goed hebben nu. 3,0*.

avatar van GGG

GGG

Erg genoten van de The Princess Switch. Leuke kerstfilm

avatar van susiewong

susiewong

Ben gek op Feel good movies, maar op de 1 of andere manier vond ik deze film een beetje irritant.

Verder lekker zwijmelen zoals het hoort, maar niet echt 1 om volgend jaar weer te kijken.

avatar van BlueJudaskiss

BlueJudaskiss

Vriendelijke kerstfilm met een uitstekende dubbelrol van Vanessa Hudgens. Ik ga zo langzamerhand toe moeten geven dat de tv-kerstfilms leuker zijn dan ik dacht, en deze film is daar een van de oorzaken van.

avatar van IH88

IH88

"Christmas wishes have been known to come true."

Prima kerstfilm. Vooral het energieke acteerspel van Vanessa Hudgens werkt aanstekelijk, en ze heeft zichtbaar plezier in het spelen van twee verschillende rollen. Als je originaliteit en onvoorspelbaarheid wilt dan zal je weinig plezier beleven aan The Princess Switch, maar ik denk dat niemand daarvoor naar een kerstfilm gaat kijken. Sneeuw, romantiek, sympathieke acteurs, zoetsappige liedjes, een feel good einde en natuurlijk New York als één van de locaties. The Princess Switch heeft het allemaal.

BBarbie

Tja, je moet toch wat met Kerstmis. Dus deze maar ‘ns geprobeerd. Het leek soms alsof je door een verzameling kerstkaarten aan het bladeren was. Het viel niet mee om het einde te halen. Volgend jaar met Kerstmis toch maar iets anders uit de hoek zoeken.

avatar van edl

edl

Leuke film. Zo zoet dat je tanden er vanzelf uitvallen.

avatar van Pazmaster

Pazmaster

Voorspelbaar, clichématig, truttig, kinderachtig, braaf en mierzoet. Een liefdesverhaaltje, wat misschien alleen voor kleine kinderen nog te behapstukken valt, met dik aangezet spel van de cast. Dan wordt er nog een kerstsausje overheen gegooid en wordt het helemaal misselijkmakend.

Ik ga nu ff een teiltje pakken.

avatar van Keepthechange1980

Keepthechange1980

Beter dan de andere films in dit genre. Natuurlijk zo voorspelbaar als wat, maar dat hoort ook bij dit soort films.

avatar van soom

soom

I don't do Hairspray.

Whaha, ja, ik veegde mezelf bij elkaar toen ik dit zag. En hoorde. Het leek echt een beetje een kleine verwijzing richting ene Zac..

O, wat onlogisch. Maar echt wel weer heeerlijk. Twee keer een versie van V was, hoe dan ook, zeker onweerstaanbaar.

De sfeer deed echt voor het grootste gedeelte de rest. Charmant en met het lekkerste gemak, toverde de Princess Switch een film die niet voor iedereen is en was weggelegd.

Maar de romantiek spatte er absoluut vanaf. Hartje, hartje.

avatar van missl

missl

Prima verhaal al heb ik het idee dat ik zoiets gelijks al een aantal keer gezien heb. Kijkt wel lekker weg maar morgen weer vergeten.

avatar van Lebarron

Lebarron

The Princess Switch is een kerstversie van The Prince and the Pauper. Margret de duchess of Montenaro staat op het punt te trouwen met de kroonprins van Belgravia. Ze heeft haar twijfels en daarom verwisselt ze van identiteit met haar dubbelgangster de Amerikaanse banketbakker Stacy die in het land is voor een prestigieuze bakwedstrijd. Margret geniet van het normale leven dat Stacy leidt en Stacy weet met haar modernere ideeën en uitgesproken karakter een frisse wind bij de stoffige adel te brengen. Het verhaal is al duizend keer gedaan en biedt weinig nieuws maar dankzij de charme van hoofdrolspeelster Vanessa Hudgens is deze versie wel zeer vermakelijk. Verwacht geen hoogstaand niveau maar het is gewoon een fijne film om lekker samen met je vriendin/vrouw op de bank te zitten kijken. 3,5*

avatar van Neder0001

Neder0001

Enorm voorspelbaar en inderdaad mierzoet. Niet echt mijn ding.

avatar van Mickey b

Mickey b

De iets betere cliché-kerstfilm met een ‘twist’. Vanessa Hudgens acteert natuurlijk en op redelijk niveau waardoor film niet zo geforceerd overkomt als de meeste andere B-kerstfilms. Feelgood en leuke insteek. Je hebt feitelijk twee verhalen met twee romances. Leuk is dat de een de gewoontes niet kent van de andere wat leidt tot enkele grappige scènes. Mooie film om in de kerstsfeer te komen. Meestal geef ik een typische tv-kerstfilm 2,5*, deze verdient toch wel 3*

avatar van LiaKna

LiaKna

Het is een echte kerst film waar je niet te veel over na hoeft te denken. De film is leuk gemaakt maar het had toch net iets beter gekunnen bij de kleine dingetjes bijvoorbeeld de scene waar vanessa er allebei is maar dat je elke keer en maar een ziet.

Lees hier mijn volledige beoordeling van deze toch wel leuke kerstfilm: Review the princess switch