Bernie the Dolphin (2018)

Alternatieve titel: Bernie de Dolfijn

Canada
Familie / Komedie

geregisseerd door Kirk Harris
met Lola Sultan, Patrick Muldoon en Logan Allen

Het verhaal speelt zich af in St. Augustine, Florida. Een broer en een zus raken bevriend met een door de zon verbrande dolfijn die gescheiden is van zijn familie. Ze onthullen een geheim plan dat het strand en de verblijfplaats van hun nieuwe vriend zou kunnen vernietigen. De kinderen moeten een list bedenken om de slechteriken te stoppen, het zeeleven te beschermen en, belangrijker nog, hun beste vriend, Bernie, te redden.

• vanaf donderdag 27 juni te koop op dvd