Trouble (2019)

Canada / Verenigde Staten / Caymaneilanden
Animatie / Familie

geregisseerd door Kevin Johnson
met de stemmen van Big Sean, Colby Lopez en Jason Mraz

Het hondje Trouble wordt door zijn rijke baasje verwend en krijgt alles wat hij wil. Maar als zij er plotsklaps niet meer is, wordt Trouble door haar irritante kinderen bij het vuilnis gezet. Als blijkt dat ze zonder hem geen kans maken op de erfenis, ontstaat er een klopjacht op Trouble.

Vanaf 9 oktober in de bioscoop (Dutch FilmWorks)

avatar van nathaniel177
Waarom heeft deze film een R-rating in Amerika???

avatar van huiguh
Prima vermaak voor een bezoekje naar de bioscoop met mn kinderen.
Verhaal en de grappen zijn zeker niet orgineel, maar de uitvoering is geslaagd.

Een amusante film die ik met mijn zoon gaan zien ben omdat hij niet mee wilde naar Frozen 2.
Beste een leuke film, die niet verveeld. De Nederlandstalige stemmen van de honden waren volgens mij van jonge, Nederlandse, kinderen, wat het als Vlaming niet enkel pijn aan de oren deed maar waarbij die kinderen ook vaak schijnen te moeten roepen als teken van emotie. In emotie kan je zoveel meer steken, zelfs met enkel een stem, dan enkel roepen.
Al bij al een leuke, maar volstrekt voorspelbare film die niet zal blijven hangen.