Snowmen (2010)

Familie

geregisseerd door Robert Kirbyson
met Christopher Lloyd, Bobby Coleman en Ray Liotta

De tienjarige Billy is er van overtuigd dat hij nog maar een aantal weken te leven heeft. Zijn vrienden willen er zeker van zijn dat Billy altijd herinnerd zal worden in de recordboeken. Billy en zijn vrienden willen eeuwige roem verkrijgen door een serie stunts te doen die levensgevaarlijk zijn. Langs deze weg van zelfontdekking verslaan de jongens de pestkoppen uit de buurt, verenigen ze een gemeenschap en ontdekken ze dat de enige blijvende erfenis vriendschap is.

Hij heeft een NEC-muts! .

@ Kos en Jarno1975

Jullie berichten zijn de leukste 2 berichten die ik ooit op MM tegenkwam!

Ik ben normaal niet zo van de smilies maar nu lig ik in een deuk, hahaha,

LOL

Dank je

avatar van Phantasm
Erg leuke jeugdfilm die lekker wegkijkt en geen moment verveelt.

avatar van 606
Erg indrukwekkend en uitstekend geacteerd door Bobby Coleman.

avatar van dvdcrusher
Verrassend leuke en bij momenten ontroerende familiefilm. Goed geacteerd ook. Deze film heeft toch een stuk meer te bieden dan de doorsnee familiefilm. Een verademing na al de troep die ik de voorbije weken al heb gezien. 4 sterren