Hospitality (2018)

1 stem

Thriller

geregisseerd door Nick Chakwin en David Guglielmo
met Emmanuelle Chriqui, Sam Trammell en Jim Beaver

De voormalige hoer Donna heeft haar bordeel in een Bed and Breakfast getransformeerd. Ze woont samen met haar zoontje Jimmy die aan een cognitieve stoornis lijdt. Haar pad kruist die van Cam, net vrijgelaten uit de gevangenis, die naar de B&B trekt. Hij is er op zoek naar het geld dat hij jaren geleden heeft verborgen, maar hij is niet alleen. Hij wordt op de hielen gezeten door een corrupte agent en een crimineel, wat het begin betekent van een gewelddadig gevecht.