Nada Sabrá Nunca (2018)

Alternatieve titel: No One Will Ever Know

Mexico

geregisseerd door Jesús Torres Torres
met Adriana Paz, Jorge A. Jimenez en David Medel

Op het platteland in Mexico in de jaren 1970 woont Lucia. Ze is getrouwd met Rigoberto. Ze heeft een acht jaar oude zoon, Braulio, waarmee ze eindeloos radio-soapseries luistert en films kijkt. Op een avond als Rigoberto weg is, arriveert er een vreemdeling. Zoals een superheld in een film, verandert hij hun saaie wereld in een magische wereld. Hun fantasieën worden werkelijkheid. Maar wanneer hij vertrekt en Rigoberto terugkeert, wordt het leven weer normaal.