The Holiday Calendar (2018)

Romantiek

geregisseerd door Bradley Walsh
met Kat Graham, Ron Cephas Jones en Quincy Brown

Abby Sutton is een getalenteerde fotografe die niet genoeg voldoening haalt uit haar baan. Ze erft een antieke advent kalender en de inhoud ervan blijkt over een toekomstvoorspelling te beschikken. Deze magische kalender zou Abby weleens kunnen helpen in haar zoektocht naar de liefde.

avatar van schumacher
Gezapige feelgood kerstmovie noem ik het.
Kon ermee door. Wie een vriendin/vriend heeft moet deze film maar eens op een avondje bekijken.
Uiteraard voorspelbaar einde maar dat heb je bij bijna alle films.
De setting zit goed, leuke decors, leuk verhaaltje, acteurs doen het best goed, de muziek is gepast.
Leuk om eens een keertje gezien te hebben.
Aanrader.

avatar van GGG
GGG
Was een aardige kerstfilm!

avatar van Brabants
Voor een kersfilm vond ik de sfeer meer dan prima. Het verhaal had op zich ook best leuk uitgewerkt kunnen worden. Daar vond ik deze film toch echt in gebreken blijven. Al met al vrij aardig.

Formuleachtige kerstfilm over een mooie vrouw en twee al even knappe mannen, die naar haar hand dingen. Natuurlijk kan ze een beroep doen op een wijze grootvader, die haar met goede raad terzijde staat. Dat is standaard in dit soort films. Verrassend is wel dat de almanak, waarnaar de titel verwijst, weliswaar prominent aanwezig is, maar feitelijk geen enkele functie in het verhaal heeft.