• 10.535 nieuwsartikelen
  • 8.963.677 stemmen

The Holiday Calendar (2018)

Romantiek | 95 minuten

Genre: Romantiek

Geregisseerd door: Bradley Walsh

Met onder meer: Kat Graham, Ron Cephas Jones en Quincy Brown

Gesproken taal: Duits, Spaans, Engels en Italiaans

• Netflix Bekijk via Netflix

Plot The Holiday Calendar

Abby Sutton is een getalenteerde fotografe die niet genoeg voldoening haalt uit haar baan. Ze erft een antieke advent kalender en de inhoud ervan blijkt over een toekomstvoorspelling te beschikken. Deze magische kalender zou Abby weleens kunnen helpen in haar zoektocht naar de liefde.

avatar van schumacher

schumacher

Gezapige feelgood kerstmovie noem ik het.

Kon ermee door. Wie een vriendin/vriend heeft moet deze film maar eens op een avondje bekijken.

Uiteraard voorspelbaar einde maar dat heb je bij bijna alle films.

De setting zit goed, leuke decors, leuk verhaaltje, acteurs doen het best goed, de muziek is gepast.

Leuk om eens een keertje gezien te hebben.

Aanrader.

avatar van GGG

GGG

Was een aardige kerstfilm!

avatar van Brabants

Brabants

• 2005 stemmen

Voor een kersfilm vond ik de sfeer meer dan prima. Het verhaal had op zich ook best leuk uitgewerkt kunnen worden. Daar vond ik deze film toch echt in gebreken blijven. Al met al vrij aardig.

BBarbie

Formuleachtige kerstfilm over een mooie vrouw en twee al even knappe mannen, die naar haar hand dingen. Natuurlijk kan ze een beroep doen op een wijze grootvader, die haar met goede raad terzijde staat. Dat is standaard in dit soort films. Verrassend is wel dat de almanak, waarnaar de titel verwijst, weliswaar prominent aanwezig is, maar feitelijk geen enkele functie in het verhaal heeft.

avatar van Mickey b

Mickey b

Kerstfilm met vele mooie sfeerplaatjes, maar dat was het dan ook. Al veel kerstfilms gezien, maar deze staat toch wel onderaan mijn ranking in dit genre. Was totaal niet mee in de kerstmagie en er was wat mij betreft ook totaal geen chemie tussen de hoofdrolspelers. Voelde geen emotie. Geen liefde, geen traan. Ook de poging tot wat humor door de karikaturale bijrol van een vriend met overdreven kerstdwangneurose was voor mij een niet-geslaagde opzet. Deze uitgekeken omdat het nu eenmaal bij mijn jaarlijkse traditie behoort om zoveel mogelijk kerstfilms te bekijken in aanloop van de feestdagen zelf. En helaas zitten er daar al eens wat mindere tussen. 1,5*

avatar van ibendb

ibendb

Oh jee, dit was niet zo geweldig. Ik moest moeite doen om het uit te zitten en heb soms zelfs overwogen om door te spoelen. Het verhaal sleept en sleept en sleept. Het bevat helemaal geen verrassingen of zelfs goede grappen. Het acteerwerk is matig en het script is behoorlijk saai.

Op de vijfde dag van de kalender was ik al verveeld.