Reinos (2017)

Alternatieve titel: Kingdoms

Chili

geregisseerd door Pelayo Lira
met Diego Boggioni, Daniela Castillo Toro en Sol Rodriguez

Alejandro is een eerstejaars student aan de universiteit van Santiago en valt voor Sofia die al met haar scriptie bezig is. Ze krijgen een relatie. Alejandro begint steeds meer voor Sofia te voelen, maar voor haar gaat het vooral om het bevredigen van haar seksuele verlangens. Maar is dat wel zo? En is hij echt verliefd? Beiden moeten uitzoeken wat hen nu precies bindt en wat ze willen van het leven.