Mega Time Squad (2018)

Nieuw-Zeeland
Actie / Avontuur

geregisseerd door Tim van Dammen
met Anton Tennet, Hetty Gaskell-Hahn en Jonny Brugh

Johnny, een kleine crimineel die ervan droomt om genoeg geld bij elkaar te krijgen om samen met Kelly, de zus van zijn baas, naar het bruisende Paeroa te verhuizen, licht een groep Chinese gangsters op en kiest ervoor het geld voor zichzelf te houden in plaats van het over te dragen aan zijn sadistische baas, Shelton. Beide bendes willen hem daarom vermoorden, maar Johnny heeft een geheim wapen: een oude Chinese armband die zijn drager het vermogen geeft om door de tijd te reizen.

avatar van Basto
Komt uit op Arrow