What You Gonna Do When the World's on Fire? (2018)

Documentaire

geregisseerd door Roberto Minervini
met Kevin Goodman, Dorothy Hill en Judy Hill

In de zomer van 2017 worden de Verenigde Staten opgeschrikt door brutale moorden op jonge Afro-Amerikanen door agenten. Een zwarte gemeenschap in het zuiden van Amerika tracht de wrede dramatische gebeurtenissen uit het verleden te verwerken en hun plaats te vinden in een land dat hen benadeelt. Ondertussen bereiden de "New Black Panthers" een grootschalige protestactie voor tegen het politiegeweld.

avatar van Verhoeven
Urgente vraag!