Golden Job (2018)

Hongkong
Actie

geregisseerd door Kar Lok Chin
met Michael Tse, Jerry Lamb en Eric Tsang

Een groep voormalige huursoldaten komt samen om een grote overval te plannen. Ze hebben het gemunt op een vrachtwagen vol medicijnen die in het bezit zijn van een buitenlandse inlichtingendienst om een vluchtelingenkamp in nood te voorzien. Maar als ze merken dat de vrachtwagen eigenlijk vol zit met gestolen goud, beseffen ze dat ze door een van hen zijn bedrogen.

• vanaf donderdag 30 mei te koop op dvd