ad
  • 8.109.608 stemmen

Huang Jin Xiong Di (2018)

Actie | 90 minuten

Genre: Actie

Alternatieve titels: Golden Job / 黃金兄弟

Oorsprong: Hongkong

Geregisseerd door: Kar Lok Chin

Met onder meer: Michael Tse, Jerry Lamb en Eric Tsang

IMDb beoordeling: 5,7 (896)

Oorspronkelijke taal: Kantonees

Oorspronkelijke titel: 黃金兄弟

Releasedatum: 20 september 2018

Over Huang Jin Xiong Di

Een groep voormalige huursoldaten komt samen om een grote overval te plannen. Ze hebben het gemunt op een vrachtwagen vol medicijnen die in het bezit zijn van een buitenlandse inlichtingendienst om een vluchtelingenkamp in nood te voorzien. Maar als ze merken dat de vrachtwagen eigenlijk vol zit met gestolen goud, beseffen ze dat ze door een van hen zijn bedrogen.

imageimageimageimage

avatar van Left4Dead

Left4Dead

Wederom duidelijk dat de Hongkong films mij gewoon niets doen.

Kinderlijk, goedkoop verhaal, standaard en dies meer. Acteerwerk over de top en ook bruut slecht.

Een script waar mijn tenen krom van gaan staan, chaotisch drukke beelden. Een rommeltje.

avatar van Grindhouse62

Grindhouse62

Met deze actiefilm is niets mis. Meer dan voldoende actie. Vuurgevechten, auto achtervolgingen en martial arts. Het verhaal is simpel. Je verveelt je niet bij deze actiefilm. Een 3.0

avatar van AniSter

AniSter

Ik ben niet zo van de actiefilms, maar vergeleken met menige Amerikaanse actiefilms zijn de actiescènes in deze film best wel 'verfrissend'.