Huang Jin Xiong Di (2018)

Alternatieve titels: Golden Job | 黃金兄弟

Hongkong
Actie

geregisseerd door Kar Lok Chin
met Michael Tse, Jerry Lamb en Eric Tsang

Een groep voormalige huursoldaten komt samen om een grote overval te plannen. Ze hebben het gemunt op een vrachtwagen vol medicijnen die in het bezit zijn van een buitenlandse inlichtingendienst om een vluchtelingenkamp in nood te voorzien. Maar als ze merken dat de vrachtwagen eigenlijk vol zit met gestolen goud, beseffen ze dat ze door een van hen zijn bedrogen.

avatar van Left4Dead
Wederom duidelijk dat de Hongkong films mij gewoon niets doen.
Kinderlijk, goedkoop verhaal, standaard en dies meer. Acteerwerk over de top en ook bruut slecht.
Een script waar mijn tenen krom van gaan staan, chaotisch drukke beelden. Een rommeltje.

avatar van Grindhouse62
Met deze actiefilm is niets mis. Meer dan voldoende actie. Vuurgevechten, auto achtervolgingen en martial arts. Het verhaal is simpel. Je verveelt je niet bij deze actiefilm. Een 3.0

avatar van AniSter
Ik ben niet zo van de actiefilms, maar vergeleken met menige Amerikaanse actiefilms zijn de actiescènes in deze film best wel 'verfrissend'.