Radio Silence (2018)

Canada
Thriller

geregisseerd door Philippe Gagnon
met Georgina Haig, John Ralston en Carrie-Lynn Neales

Dr. Jill Peterman is relatietherapeute van beroep. Ze had een succesvolle radioshow, totdat één van de bellers, een vrouw genaamd Alexis, zelfmoord pleegde tijdens een radio-uitzending. Jill stopte met de radioshow en beloofde zichzelf nooit terug te gaan. Daar komt verandering in wanneer de manager van het radiostation Jill om hulp vraagt. Ze zijn luisteraars kwijt en willen deze terug. Jill gaat akkoord en besluit weer radio-uitzendingen te doen. De problemen beginnen wanneer zij een mysterieus telefoontje ontvangt.