The Capture (2017)

Sciencefiction / Thriller

geregisseerd door Jim Agnew
met Nora-Jane Noone, Amanda Wyss en Rodney Rowland

Een groep wetenschappers wil het bewijs leveren dat er leven is na de dood. Ze voert een experiment uit waarin ze enkele terminaal zieke personen euthanaseren. Tijdens het experiment wordt gebruik gemaakt van zogenaamde psychopompos, zielen die overledenen naar het hiernamaals leiden. Zo'n ziel hebben de wetenschappers weten te vangen, maar hierdoor kan alles wat we weten over tijd en ruimte en over het leven en de dood voorgoed veranderd zijn.