Tarde Para Morir Joven (2018)

Alternatieve titel: Too Late to Die Young

Chili / Brazilië / Argentinië / Nederland / Qatar

geregisseerd door Dominga Sotomayor Castillo
met Demian Hernández, Antar Machado en Magdalena Tótoro

In de zomer van 1990 keert de democratie weer terug in Chili. De tieners Sofía, Lucas en de jongere Clara wonen in een afgelegen gemeenschap waar ze hun eerste liefdes en angsten ontdekken terwijl ze zich voorbereiden op het nieuwe jaar. Ver verwijderd van de stad worden ze geconfronteerd met de gevaren van de natuur.

• Vanaf 25 juli in de bioscoop

avatar van Verhoeven
Volgende maand waarschijnlijk al te zien in Gent!

Mr Thee schreef:
IFFR 2019?

Hubert Bals Fonds logo op de poster zegt "Ja".

Vanaf 25 juli in de bioscoop (EYE Filmmuseum)