Trouble (2017)

Komedie / Drama

geregisseerd door Theresa Rebeck
met Anjelica Huston, Bill Pullman en David Morse

Ben en Maggie Farmer zijn broer en zus die van elkaar vervreemd zijn en in een strijd gewikkeld zijn over het eigendom van het landgoed van hun vader. Wanneer Ben in de tuin begint te werken, richt Maggie een geweer op hem. Hun rivaliteit en de moeilijkheid om elkaar te vergeven komen samen in hun gevecht over de zaken die zowel Maggie en Ben hebben verloren, als die ze nog hebben.