Mok-gyeok-ja (2018)

Zuid-Korea
Thriller

geregisseerd door Jo Kyu-Jang
met Sung-min Lee, Sang-ho Kim en Kyung Jin

Midden in de nacht is Sang-hoon getuige van een moord die hij vanuit het raam van zijn van zijn appartement ziet gebeuren. Wanneer hij op het punt staat de politie te bellen, merkt de moordenaar dat hij gezien is door Sang-hoon. De moordenaar begint het appartementencomplex te doorzoeken om zijn enige getuige te vinden en te elimineren. Een achtervolging door het gebouw begint.

avatar van Baggerman
Klinkt een beetje as het plot van I'm the Girl He Wants to Kill (1974). Die was heel spannend, dus hopelijk deze ook.

avatar van handelaar
Komt hier ook een NL DVD release van?