Cats and Peachtopia (2018)

Alternatieve titels: Cats: Op Zoek naar Kattopia | 貓與桃花源

China
Animatie / Avontuur

geregisseerd door Gary Wang
met de stemmen van Yufeng Li, Yanduo Yang en Emil Chau

Een kat genaamd Blanket woont al lang in een hoog flatgebouw in de stad met zijn zoon Cape. Deze laatste is nieuwsgierig naar de buitenwereld. Op een dag besluit hij het huis te verlaten en gaat op avontuur om het legendarische kattenparadijs te vinden. Om zijn zoon te zoeken moet Blanket zijn angst overwinnen en zich verzoenen met zijn verleden, met de hulp van een papegaai.

avatar van Drifter
Leuke animatiefilm. Verhaal is niet heel bijzonder maar goed te doen.
Animaties zijn goed, gezichtsuitdrukkingen en emoties prima.