Trauma (2018)

Verenigd Koninkrijk
Drama / Thriller
138 minuten (miniserie, 3 delen)

geregisseerd door Marc Evans
met Adrian Lester, John Simm en Lyndsey Marshal

Het leven van Dan komt op zijn kop te staan nadat zijn 15-jarige zoon Alex sterft. Hij werd neergestoken en overleed aan zijn verwondingen. De verdrietige Dan geeft Jon Allerton, de chirurg die zijn zoon opereerde, de schuld. Dan beschuldigt hem van nalatigheid.

Niet zo goed als de meeste Britse miniseries maar toch nog wel vermakelijk.

avatar van AniSter
Wat een dilemma! Was mr. Dan nu een psychopaat of een psychiater, of allebei? Ontzettend goed neergezet door alle acteurs. Naar het einde toe net iets teveel over de top, maar het hield de spanning er wel goed in. De vragen van de dochter waren raak en meneer de chirurg heeft zich wel héél goed laten kennen. No sorry at all.....
Geen minuut verveeld met deze miniserie. Nu valt dik twee uur natuurlijk qua lengte best mee. Aanrader!