Trauma (2018)

Verenigd Koninkrijk
Drama / Thriller
138 minuten (miniserie, 3 delen)

geregisseerd door Marc Evans
met Adrian Lester, John Simm en Lyndsey Marshal

Het leven van Dan komt op zijn kop te staan nadat zijn 15-jarige zoon Alex sterft. Hij werd neergestoken en overleed aan zijn verwondingen. De verdrietige Dan geeft Jon Allerton, de chirurg die zijn zoon opereerde, de schuld. Dan beschuldigt hem van nalatigheid.

Niet zo goed als de meeste Britse miniseries maar toch nog wel vermakelijk.