• 8.300.727 stemmen

Alternatieve titel: Aladin 2

Oorsprong: Frankrijk

Geregisseerd door: Lionel Steketee

Met onder meer: Kev Adams, Jamel Debbouze en Vanessa Guide

IMDb beoordeling: 3,6 (956)

Oorspronkelijke taal: Frans

Plot Alad'2

Aladin heeft Bagdad uit de greep van de vreselijke Vizir bevrijd. Nu verveelt hij zich in het paleis en heeft hij nog steeds niet besloten de prinses ten huwelijk te vragen. Maar een verschrikkelijke dictator, Shah Zaman, nodigt zichzelf uit op het paleis. Hij kondigt aan dat hij de stad zal inpalmen en met de prinses wil trouwen.

imageimageimageimageimageimageimageimage

Social Media

Tjeeee wat een slechte film, als ik mijn kids deze film betaald zou laten kijken in de bios zou ik me flink in de maling genomen voelen. Acteurs waren gratis geloof ik en de special effects zijn gemaakt op een commodore 64 computer. Bar en bar slecht

avatar van Lambchop

Lambchop

Haha beter dan die van Disney