Noctem (2017)

Spanje / Mexico
Horror / Mystery

geregisseerd door Marcos Cabotá
met Adrián Lastra, Álex González en Esteban Piñero

Adrian en Esteban worden al een jaar vermist. De politie heeft geen aanknopingspunten meer, ondanks dat hun bezittingen werden teruggevonden op Cozumel, een eilandje dat 15 kilometer voor de kust van Yucatán ligt. Alex, een vriend van hen beiden, krijgt hun twee mobiele telefoons in handen, die hij wil gebruiken in zijn eigen parallelle onderzoek om hen terug te vinden.