Le Flic de Belleville (2018)

Alternatieve titel: Belleville Cop

Frankrijk
Komedie / Actie

geregisseerd door Rachid Bouchareb
met Omar Sy, Luis Guzmán en Franck Gastambide

Baaba Keita is geboren in Belleville waar hij als agent werkzaam is. Op een dag wordt hij getuige van de moord op zijn jeugdvriend Roland. Deze was de verbindingsofficier tussen Frankrijk en Miami. Baaba moet diens plaats innemen om de moordenaar te vinden. In Miami aangekomen wordt hij mee op sleeptouw genomen door de agent Ricardo.

Vanaf 18 oktober in de bioscoop (Independent Films)
UPDATE: bioscooprelease is komen te vervallen

kappeuter schreef:
UPDATE: bioscooprelease is komen te vervallen

Flitskikker schreef:
Waarom? Komt hij wel gewoon op VOD?

Die uitleg komt er helaas eigenlijk nooit, waarom een film wordt teruggetrokken. Het gebeurt helaas vrij vaak.
Of er nog een VOD release volgt, dat zou kunnen maar reken er maar niet op. Ik heb hier jammer genoeg geen info over.

avatar van vranque
sympathiek maar erg knullig. Was te verwachten. 2.5*